13/5 08

Hej alla glada!

Hur är det med er? Själv mår jag toppen eftersom att jag fick ett efterlängtat samtal. Dels också för att jag äntligen hittade mitt busskort igår med bankkortet i! Hade ju ansökt om sommarjobb för någon månad sedan och nu äntligen ringde de. När jag duschade!, lite komiskt men inga problem alls. Det var från tidningen Shoo och jag ska dit på intervju nu på torsdag 17.00. Wish me luck!

Började 10.30 idag som vanligt på tisdagar och arbetar just nu med grafisk illustration. Kom ca 10 minuter sent men tydligen vart det matteprov på morgonen men det visste jag inget om så hon trodde väl att jag var där. Tur för mig!

Om ca en kvart är det dags för lunch med Michelle. Har saknat henne väldigt mycket, måste prata med henne om lördagen. Ska bli kul, snacka om en fullspäckad dag den lördagen.

Nåväl, ska fortsätta nu. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0