14/5 08, Tatuering

Jag känner mig redo för en till tatuering. Trots den hemska smärtan.. jag har alltid velat tatuera in en bild på min pappa på armen. Har en utsökt och vacker bild på honom när han var runt fem-sex år och den måste jag bara ha! Det enda som fattades vart själva bakgrunden men nu, efter flera månaders sökande, så har jag hittat en som jag verkligen har fastnat för. Den kommer täcka hela högra överarmen men det är det värt. It's my daddy =)!

Bjuder på en bild på min nuvarande som jag tatuerade när jag var i Frankrike i juli '07. Tog endast tio minuter men jag måste säga.. det var de hemskaste 10 minuterna i hela mitt jävla liv! Bilden är tagen hos Tess någon vecka efter att ha kommit hem från Frankrike.



Nautical star: The nautical star is a symbol of protection and guidance.
Sailors would tattoo nautical stars on their forearms as a good luck symbol in hopes of returning home.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0