14/5 08

Hej alla glada, här kommer jag!

Hur är det med er sköna läsare? Själv mår man bra, vaknade upp jävligt pigg idag. Kanske lite för pigg men dumma jag skolkade från engelskalektionen så jag fick tyvärr inte veta mitt slutgiltiga betyg men det ligger ju på VG eller MVG. Det är jag helt hundra på. Pratade även med min svenskalärare och frågade efter några uppgifter som jag kunde göra för att få iaf ett G och nu har jag fått det så runt sex ska jag sätta igång med det.

Imorgon måste jag prata med min mattelärare och fråga efter några uppgifter som man kan få göra för att få ett G. Har frågat henne jättemycket innan men det ända hon säger är ju bara att jag måste närvara på lektionerna och gå på extramatte. Okej? Men jag vill ju för fan jobba med något, stupid!

Aja, ska samla ihop all material samtidigt om jag väntar på att maten ska lagas klart. Kollar även på Simpsons som vanligt, höhö!

Blogg you later!
Lägger in dagens outfit senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0