17/5 08

Ny dag, nya bekymmer, hemsk huvudvärk!

Åh, så trött man får vara! Igår vart jag ju med Anna och Tess samt några av Annas polare. Vi virrade omkring som ankor runt Rågsved, Hagsätra osv. Fram och tillbaks med tåget, men kul var det att vara på rymmen från polisen.. Kan berätta mer om det en annan dag, men snälla... inte idag!

Idag blir det något som jag kallar en reunion/grillfest hos min polare Sevil i Tullinge. Tack gode gud för att det bara är en station ifrån där jag bor för jag är helt död. Vi ska mötas fyra i Tullinge station och senare runt åtta ska jag bege mig till min kompis Yurena som bor i Duvbo. Hon fyller 17 år idag så henne ska vi fira med grillad kyckling osv. Ska åka dit med Tess, Anna, kanske Nicke och Sebbe som förmodligen ska komma med en polare.

KOM IHÅG LYDIA!
- Smsa Sebbe nu nu nu! Eller om någon timme..
- Ladda batteriet från kameran!

Ser ut att vara en väldigt händelserik dag! Ska se till att inte äta så mycket till frukost. Inte så smart när man ska grilla hela dagen. Dags att tvätta håret, blogg you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Natalie

It's my birthday too :D

2008-05-17 @ 11:43:29
URL: http://natskuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0