21/5 08

Hej bloggen!

Kom hem runt två tiden men slutar egentligen 15.50. Men eftersom att det är prov i NO imorgon så fick vi bara gå till no-salen och hämta lite papper och instruktioner om provet imorgon och jag skulle ju ha prov i mediekunskap idag men det blev tydligen flyttad till nästa vecka och på torsdag är ju jag ledig. Soft!

Hade som sagt möte med läraren och morsan och jag kan säga att jag känner för att ställa mig framför ett tåg. Jupp, så dåligt gick det och som ni har märkt så går det inte så bra för mig i skolan så det står mellan ett sabbatsår eller att börja tvåan och kämpa ännu mer. Sa till de att om det går så dåligt att jag måste ta sabbatsår så hoppar jag av helt för det finns ingen chans i världen, hur mycket än folk försöker övertala mig, att jag går om ett år till!!

Ska väl snart träffa Sara & bebis och promenera ner till Willys med henne. Dags för lite shopping för hennes del där det är blöjor och mat som gäller. Så exciting ;D .. Dags för en sandwich innan man rullar iväg, blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Therése

Myggan, vad du än beslutar dig för att göra så finns jag vid din sida :) <3

2008-05-21 @ 18:54:46
URL: http://ekman.blogg.se/
Postat av: Nicolina

oj, hur ska du göra nu då?

2008-05-21 @ 20:45:12
URL: http://ashantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0