22/5 08, Flitigt och god natt!

Hej bloggen!

Har pluggat väldigt flitigt och väldigt mycket nu så jag känner mig duktig som fasen! Dock har jag inte börjat så mycket på svenskan där jag ska skriva uppsats på åtta sidor och som ska vara inlämnad imorgon! I'm doomed.. men det går nog ändå just för att jag redan har förberett på det jag ska skriva osv. så det kan nog bli klart till imorgon. Måste btw göra fram-/baksida och innehållsförteckning. Har en känsla av att jag inte kommer lämna in den samtidigt som alla andra, kommer nog göra det senare under dagen. Studemus nästa?..

10 skoldagar kvar tills skolavslutningen, egentligen 9 med tanke på att vi är lediga torsdagen den 29e då betygen sätts och jag har tandläkartid. Trevligt? Ska träffa någon jävla tandhygienist som jag tydligen skulle träffa förra året men som jag tydligen inte hade gått på? Har verkligen inget minne av det och jag brukar faktiskt minna sånt ffs! Nåväl, tur att man är under 20 och slipper betala! Är även bjuden på sommardrink den dagen men det kan jag skriva om en annan dag.

Idag vart även en otursdag på många sätt men skriver mer om det imorgon samt om min dag med Tess. Dags att fortsätta läsa i engelskaboken.. *mutter mutter..*
Blogg you tomorrow, people!

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag har en grönblå bil :)

2008-05-23 @ 10:09:17
URL: http://ekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0