22/5 08

Hej bloggen!

Kom hem runt halv och håller just nu på att skicka bilderna från festen i Skärmarbrink för någon vecka sedan till Marcus. Inte för att ni vet vem det är men sak samma! Btw, good news! Trots mitt streck i matte så fick jag ändå chansen att göra ett prov nu på onsdag och förhoppningsvis får jag G eller så bra betyg så att jag slipper sommarskola. Och så till lite mindre bra nyheter. Jag försov ju mig så jag missade naturprovet idag men ska istället göra omprov nu på måndag! Två prov nästa vecka och ett till (just det!) på onsdagen med mediekunskap. Men skitbra är det så det är inga problem!

Så såhär ser dagen ut: Plugg med!;
- Matte
- Mediekunskap
- Svenska
- Naturkunskap


Kom även på att jag måste skriva klart min uppsats som ska vara på åtta sidor (endast text!) och som ska in imorgon. Måste även göra fram- och baksida idag i Photoshop samt en hel sida med bilder. Usch vad jobbigt men så är det! Berättar mer om dagen senare för nu kollar jag på Nanny och efter det SIMPSONS! ;D .. blogg you later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej du förväntar dg ett till IG? Tv före plugget och försovningar? ..

2008-05-26 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0