25/5 08, Outfit



Klänning, sjal, leggins & halsband, H&M
Klackisar, DinSko
Mörkbrun skinnjacka, Tess
Svart väska, Åhléns

"..men åh, mina ben! Så läckra.."



Btw, för någon dag sedan efter att ha tvättat håret bestämde jag mig för att klippa lugg. Tycker att jag ser sjukt bra ut i det och när jag känner mig modig nog ska jag gå ut i det. Lyckades ta två bilder på det innan min kamera dog!



Lovar att bättre bilder kommer in en annan dag. Så fort som jag har hittat min kameras batteriladdare.. Men nu återstår det bara att färga det rött, love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Färga inte rött, helt seriöst det skulle inte passa nog men asså du passar utan lugg också :)

2008-05-26 @ 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0