26/5 08

Hej igen!

Kom hem för ett tag sen efter att ha ätit pizza med morsan, brorsan och kussen. Mums som fan! Det var väl någon vecka sen jag åt det sist! Sitter här och pluggar med svenskan och lyssnar sönder Petters musik. It always makes me happy.. nej men jag skriver en uppsats om Petter på ca åtta sidor, därför måste jag lyssna sönder hans musik och läsa texten till musiken samtidigt och sedan skriva om det. Kan låta kul men det blev sjuhelvetes jobbigt efter ett tag men något som måste göras. 21.00 på kanal 9 börjar filmen om Tina Turner, den ska jag absolut inte missa! Fanken då att man inte ska ha något gottis att tugga på men det är nog lika bra det!

Ska fortsätta nu, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0