3/5 08

Hej allihopa!

Gårdagen var suverän! Kul som fan var det att vara med alla. Till en början skulle det bara vara Jag, Tess och Adissa men sedan ringde Michelle mig och frågade om det var lugnt ifall hon kunde komma med och senare kom även Lucia. Efter någon timme kom alla snubbar dit, oj vilket gäng! Men det var så kul att vara så många pers i ett och samma hus. Vi var hemma hos Tess för hennes föräldrar var i Göteborg så vi passade på att röja hela stället =).

Mer om det senare. Sitter här hemma och väntar på att mamma ska komma och sedan ska vi in till stan och se om jag hittar något. Grejen är ju den att butikerna stänger tidigt men wtf alla butiker stänger väl inte på en och samma gång?
Nu ska jag ta en huvudvärkstablett, duscha, fixination och sedan vänta och ruttna på morsan.

Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0