5/5 08, Busfrön

- Här kommer ännu en video.
Detta hände då i lördags när jag och Tess vart lite uttråkade en natt. Vi bestämde oss för att först gå hem till Michelle och spendera några timmar där men det beslutet ändrades snabbt till att vilja busa istället. När vi närmade oss hennes port och gick in i hissen så ringde jag upp henne och sa att vi var här. Stackarn förstod inget så stressad som hon var men jag fortsatte säga att vi var här precis där hon sa att vi skulle vara och att vi stod och väntade på henne. Hon blev helt skärrad och fattade noll och la på. Jag och Tess försökte hålla oss för garv när vi stod där i hissen. Vi ville ju inte avslöja oss. Så vi valde att vänta på henne utanför hennes ytterdörr och jag höll för kikhålet så att hon inte skulle få se oss. Det tog ett långt tag innan hon valde att lämna hennes hem och när hon väl gjorde det.. ah, kolla på filmen får ni se..



HERREGUD VAD ROLIGT DET VAR!! Kunde verkligen inte hålla oss för skratt och hennes mamma blev ju helt vettskrämd hon med över att höra hennes dotter stå och gallskrika i porten så sent som det var så hon stack ut lilla huvet för att se vad som stod på. Man hör min garv mest och det är inte vackert. Stackars Michelle men framför allt, stackars grannarna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0