5/5 08, En simpel dag

Idag har jag varit ute med Sara och bebis till en början. Vi stack ner till Willys och köpte godis och spankulerade vi lite. Ville att hon skulle följa med mig till Skärholmen för att lämna tillbaks tröjan men hon kunde inte och jag frågade Tess istället och hon kunde, som alltid. Såklart hade vi askul under vår vistelse där som vi alltid brukar har som killarna osm glodde på oss jättemycket i kön i Mackis. Jävlar vilka sneblickar vi gav de, inte så konstigt med tanke på hur mycket de stod och råglodde på oss. Innan det så skulle Tess leta efter en present till hennes mamma som fyller år imorgon. Det var ett "...". Råsnygg var den! Den vill jag också ha.. Efter allt så såg vi två killar som vi båda (mest Tess) tycker är söt, iaf en av de. Så vi valde att följa efter de vart de än gick, och ja vi är lite mobbade men 'ey, han var söt. Han ledde oss hela vägen till Vårberg och under vägen dit hann vi planera våra onda planer som vi ska göra på små barn som åker cykel eller sparkcykel.. så passa er!

Vid Vårberg fick vi båda en sån smak för socker så vi köpte choklad till oss båda och gick ner till tunnelbanan. Chokladen var inte så hårda och "fräscha" som de brukar men de dög men jag misstänker att de lade i något annat konstigt för jag fick ju världens skrattattacker i tunnelbanan. Som när jag skrattade åt en kines, thailändare eller vad fan hon nu var och sa att hon såg ut som den där The Ring-apan från de där Gainomax reklamen. Kunde inte sluta skratta åt henne, åh så elak men jösses vad de liknade varandra.

Aja nog om det nu, blir bara ett lång blogginlägg men ändå värt att läsa. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0