6/5 08, En kort skoldag

Vilken kort skoldag! Fick sluta två och jag började ju 10.30. Hur bra som helst! Ikväll är det Öppet Hus i skolan så jag, Nico och Hanne ska dra dit och skrämma vettet hur de blivande ettorna. Iaf jag. Ska bli kul och se vilka de nya ettorna blir, kanske hittar ett mobboffer? Who knows?

Åh, magen kurrar som bara den! Fick skippa lunchen idag, vart ju fisk! Blö och blä.. Inte min grej. Så länge det är fiskpanetter, det är gött! =) Ska se till att få i något i magen snart innan jag möter de andra i centrum runt halv fem. Är ganska seg på att äta (a).. slänger in en dagens outfit och det jag köpte lite senare idag.

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0