7/5 08

Hejsan shohejsan!

Sitter här och ruttnar.. matteprov idag men jag känner att jag verkligen absolut inte kan någonting så jag stícker till skolan precis till lunch, alltså halv tolv. Nico kommer inte döda mig, nej nej.. Efter skolan måste jag stanna kvar på någon Studemus. Måste fixa till svenskan innan de sätter betygen. Självklart siktar jag på ett G nu och får sedan försöka höja upp det i tvåan. Shit jävlar, hade jag inte fått IG i matte i nian så skulle jag ha gått i tvåan nu och snart börjat trean.. mitt sista år då! Men nej nej :@

Nu till något betydligt roligare. Igår under tiden jag var kvar i skolan med Nico och Hanne så pratade hon om något med radio. Hon nämnde att hon skulle påbörja ett radioprogram tillsammans med mig, som en skolradio. Nu.. jag vet inte om hon var seriös eller inte så jag måste konfrontera henne idag. Låter ju skitkul, ställer jättegärna upp på det om du läser detta Nico ;D

Dags att fortsätta med fixination och Vakna med The Voice!
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0