9/5 08, Fuck ishockey för i helskotta

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!!

Varför så mycket ishockey!? Varje dag, hela jävla tiden och denna jävla sport och dess jävla timmar gör så att det blir övergångstid för alla andra program. Om det står i tv.nu att den ska ta slut halv elva då ska den bannemej ta slut halv elva annars får den köra upp en ishockeyklubba i röven!

Jag tycker faktiskt om att kolla på hockey´, tycker verkligen om den sporten och jag verkligen dör för hockeykillar men när de börjar jävlas så mycket som de gör genom att visa den varje dag och verkligen hela tiden.. alltså.. nää.. det är absurt! Jag blir så trött på det hela.. TACK VARE DE SÅ HAR JAG INTE KOLLAT PÅ MIN KÄRA PROGRAM SIMPSONS SOM BRUKAR BÖRJA 20.00 VARJE VARDAG PÅ SEXAN!

jävla fan på er allihopa!
Nu ska jag fixa mig för att möta Tess i Alby och sedan Anna i Bredäng, hejdå för fan!

Kommentarer
Postat av: Jen

Håller mee! ;D

2008-05-10 @ 10:18:06
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0