9/5 08

Hejsan allihopa!

Hur är det med er? Själv mår jag väl bra.. synd och klaga ni vet :). Gick till skolan runt tolv och sedan var jag bara med på idrotten. Har saknat den lektionen så.. blev en massa övningar med frisbee och vi hade utomhusidrott. Så härligt men blev lite överdrivet efter ett tag på grund av värmen. Efter det stack jag tillsammans med Nico in till Skärholmen till sexshopen. De har 50-70% rabatt för de ska stänga ner stället nästa vecka. Dör verkligen för deras massageoljor och krämer. Och Tess om du läser detta, så heter butiken inte Orups utan tydligen är det Oops.

Och nu är jag här. Några killkompisar ska kanske komma förbi hem till mig, skulle höra av sig senare. Hoppas de gör det då så att jag inte ruttnar hemma helt i onödan. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0