TIRED FEET

Kom hem för ett tag sen efter en kväll med tjejerna. Eller inte alla dårå, utan var med Adissa, Lucia, Therése och Sara. Det var kul att äntligen få träffa Sara, hennes bebbe och de andra tjejerna. De skulle sola och medans de gjorde det fick jag vänta utanför själv med endast butiksägaren som sällskap. Men känner honom så det var okej. Efter det gick vi till Mackis, åt och pratade skit och efter det gick vi hem. Har varit så trött idag så det var nog bäst att jag åkte hem.

Imorgon ska vi in till stan och shoppa loss. Får se om jag hittar något då. Behöver inte så mycket men vill helst köpa nagel- och kroppsprodukter. Och en ny BH. Köpte en från H&M för inte så längesedan men mina rattar har verkligen växt så måste köpa en ny. Får se om jag hittar då, förhoppningsvis.. håll tummarna för mig! :D

Vi tar tåget härifrån 10.23 och måste alltså vakna runt 8 för det tar verkligen hundra år för mig att duscha! Galet, men i love it! Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0