@ HOME.

Kom hem för ca 45 minuter sen, har hunnit ta bort mitt smink och byta om. Sitter just nu och surplar i mig en Italiensk Minestronesoppa. Sjukt gott! Idag var jag som sagt hos Adissa. Idag var det jag, Therése, Vivianne, Lucia och Sour hos henne. Fart på en gång, oftast tar det alltid lång tid innan det blir lite röj men idag så vart alla som en flock hyenor runt popcornen, godiset och allt. Satan i gatan.. Vi kollade även på EMA. Tessan blev lite för happy när Tokio Hotel uppträdde, i don't know why.. Men jag, Lucia och Adissa blev sjukt glada när Mika uppträdde :D Mot slutet av kvällen så började jag och Lucy fucka ur till "Mika - Love today". Den är såå bra, han är för fan bäst! JA DET ÄR HAN!!
Är ju så snäll så jag bjuder på dessa:







Visst sjunger han bra? :)
Sköjer munnen just nu med Listerine, blir sjukt galen smakar så vidrigt! Har även en sån huvudvärk, får det alltid efter att ha varit med de :O Men nu ska jag lägga mig ner på sängen och fortsätta med Jay Leno och kanske sova ;p Sov gott people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0