Desperate Housewives.

Usch vad hemskt! Det finns nån risk att Lynette kan ha cancer! :O Hur hemskt som helst och hon är ju mamma också, synd! Och Susan fick ju Mike till slut. Tycker de är ett snyggare par än när hon var tillsammans med Ian eller vad fan han nu hette.. helt ugly! :/ Och jag vill inte veta hur Edie och Carlos unge kommer att bli. Och då menar jag inte utseendesmässigt. De båda är ju attraktiva så de kommer ju få en snygg bebis men själva beteendet.. vill inte ens tänka så långt ;p

Imorgon är det ju piercingtime! Så nervös redan nu, men det kommer gå över när jag väl sitter där. Det vet jag, det är så typiskt! :D Men nu ska jag fixa en ostmacka med gurkskivor och vaniljté och sedan kolla på South Park som egentligen börjar nu :O Blogg you tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Michelle

var kmr du att pierca dig?

2007-10-30 @ 22:14:11
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0