14/9 08

God morgon sjusovare!

Hoppas allt är bra med er denna härliga söndagsmorgon. Vaknade upp på ett strålande humör men jag måste faktiskt tacka Hugh Jackman som gav mig ett par heta drömmar inatt. Har precis ätit en absolut mättande frukost och ska snart börja städa mitt rum. Glömde detta men eftersom att det är en ny månad så måste jag påbörja min "Monthly-rensning-of-the-garderob". Alltid något jag hittar och det slutar jämt med att jag fyller en stor svart soppåse fullt med kläder. Jag har även hunnit med att "designa" min andra tatuering som jag ska fixa. Nu väntar jag bara på löningen så att jag ska kunna fixa den.

Idag händer inte särskilt mycket med tanke på att det först och främst är söndag och med det menar jag att det är en slappdag där man bara ska ligga och dega i sängen. Eller soffan om man helst vill det. Nu är det dags för operation "Step away from the computer!".

I shall blogg you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0