1/9 08, Måndagsnoja och menstruation

Och så var första skoldagen avklarad och jag måste säga att jag faktiskt hade kul. Brukar ite hända så ofta men trots det så höll jag på att somna under engelska B lektionen. Lektionen bestod mest av att man skulle läsa igenom en massa papper och svara på frågor, då måste ju alla vara tysta och jag klarar inte av tystnad under en lektion eftersom att jag blir så okoncentrerad och rastlös. Är helt enkelt inte van, har mest bara hamnat i bökiga och knasiga klasser som har fått utses till skolans med stökigaste klass. Men denna gång är min klass den mest lyhörda, respektfulla och lugnaste klassen. Glad med lite förändring!

Hur som helst så har jag fått min medicinbok idag och den är rätt tung må jag säga, precis som alla andra medicinböcker. Har läxa tills imorgon om en massa sjukdomar, tänkte fråga mamma om lite hjälp med tanke på att hon faktiskt har jobbat som sköterska. Blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0