IN THE SUMMERTIME..

Har ju berättat om att jag ska/vill till USA sommaren 2008. Men nu börjar jag bli lite tveksam. Och då menar jag att på nyheterna så for man jämt höra på nyheterna att nån eller en massa personer har blivit skjutna i nån köpcenter eller bara när de har varit ute och promenerat. Blir lite rädd för jag vill ju inte bli skjuten när jag ska ut med polarna och shoppa loss. Så nej, vi får se hur det blir =). Däremot vill jag även åka till Paris och shoppa loss. Det är ju så jävla billigt där så det inte är sant och kollade på Travelfinder efter den billigaste biljetten för fyra pers inkl. flyg och hotell (paketresa) för tio dagar, tur och retur såklart och ett fyrbäddsrum. Allt blev sammanlagt 15.930:-. Billigt or what?!

Kommentarer
Postat av: Sara

var det 15.930:- per person eller för alla:o

2007-12-15 @ 20:48:27
URL: http://smuliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0