RE-RUN.

Här sitter jag, kollar på Desperate Housewives och gamar i mig ostbågar. Kan det blir ännu mer sorgligare? Funderade på vad jag vill ha för present när jag fyller år. Och jag har kommit fram till att jag vill ha en tatuering. Har redan en på armen men nu vill jag göra en ovanför högra skuldran. Det ska vara mitt namn i gammal skrivstil från 1600-talet. Skitsnygg! Tänker inte lägga in den i min blogg, tänk om någon snor den? :) Och min nästa tatuering ska vara tre stjärnor på ryggraden i tre olika storlekar. Kommer bli många stjärnor på min kropp, haha!


Nån som har hört denna låt? Den är sjukt bra, här är en preview,
Plain White T's - Hey there Delilah:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0