en till.

Är såååå uttråkad & irriterad, but it's alright..

Hur svarar du i hemtelefonen? Hallå?
Hur svarar du i mobiltelefonen? Mmmmm? ..
Ringer det mycket till dig? Ja, tyvärr
Ringer du mycket? Nope
Vem ringde dig senast? Therése
Hur mycket pengar har du? 1772,50:- på presentkortet och 0:- kontant
Senast kramat och när? Lillebror, en kvart sen
Sov du ensam? Ja, skönare så
Vad ser du fram emot? TUNGPIERCINGEN!
Vad vill du ha just nu? Pizza!! massvis..
Vem hånar du? Ingen (a)
Vilken buss åker du oftast?
718
Vilken årstid är det nu?
Höst
Vad åt du senast? Fiber/fullkornsmackor
Är du polare med grannarna? Hellre hänger jag mig själv i garderoben
Har du varit på ett party? Har jag väl
Var är dina syskon just nu? Skiter jag fullständigt i ;p
Vilken tid gick du upp imorse? 06.45
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Kissar för fullt
Vad ska du göra efter det här? Fortsätta med naglarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0