ONSDAG

Halloj halloj gott folk! Allt bra med er? Själv mår jag toppen idag med. Men inte helt 100% snarare 98..
är såå uttråkad, vi är redan klara i min grupp med vår projekt som vi jobbade med (inte grafisk kommunikation). Handlar om olika maktstrukturer inom media, klass, kön, etnicitet m.m.
Men just nu så jag och Jessica sitter i datasalen och kollar runt, eller iaf hon.. jag bloggar och har kul :D

Kom lite försent idag men det gör jag alltid på onsdagar, runt 5-10 minuter..
Men det är för att dagen innan så börjar ju jag halv elva och då brukar jag sova till åtta, halv nio och på onsdagar börjar ju jag halv nio så då måste jag vakna runt sju och det är asjobbigt! Usch!!
Samma sak på fredagar :/ På torsdagar börjar ju jag 12.20 och då kan jag vakna när jag vill, och dagen efter så ska jag börja halv nio igen. Konstiga tider men men..

Idag blir det Grekisk lammfärsbiff med klyftpotatis.
Det låter smarrigt men vi får vänta och SE.. skolmat är ju oftast inte så god :)

Men nu ska jag fortsätta surfa på nätet och tråka, blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Amir

DU ÄR UTMANAD! Ta en bild och visa var du sitter och bloggar! Släng in ett inlägg till mig sen när utmaningen är uförd! :D

2007-10-24 @ 19:20:13
URL: http://amirakrouti.blogg.se
Postat av: Amir

Svar: jaa :D meeh din bror är skitskön ;D (var det för ett år sen iaf ^^)

2007-10-24 @ 21:40:07
URL: http://amirakrouti.blogg.se
Postat av: Amir

Svar: Mobil eller digitalkamera? :p haha

2007-10-24 @ 21:40:54
URL: http://amirakrouti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0