1/4 08

JA ÄNTLIGEN FUNKAR DET!!!

Jävla skit alltså.. har suttit helt sysslolös så länge men äntligen, äntligen funkar det. Ett sånt jävla härligt väder idag, jag känner mig lycklig. Vill bara dra ut i shorts och linne men det är nog inte så rätt läge för det nu, det blåser ju fortf. kallt. Man vill ju inte heller riskera sin egen hälsa. Jag mår bra men är bara så nedrans trött, missade halva lektionen av grafisk kommunikation idag och kom till skolan halv ett så jag får sitta kvar i skolan och ta igen förlorad tid men det är inga problem.

Nu kollar min lärare lite snett på mig och misstänker att jag inte jobbar men innan jag slutar blogga måste jag säga att en av anledningarna till varför jag är så glad är för att mit studiebidrag kom igår helt oväntat. Jo ni förstår, jag hade över 50% frånvaro och gränsen för att inte få studiebidraget ligger på 21%. Nu väntas bara ett brev från CSN som vill ha pengarna tillbaka.. haha!

Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0