22/4 08

Hejsan underbara läsare!

Hur är det med er? Själv mår jag så jäkla bra! Kan inte vara gladare särskilt när solen tittar fram. Slutar om ca en timme och äntligen har jag fått tag på en mattebok! Gick ju förbi bibblan igår men det fanns ju inga matteböcker kvar och idag kom Pernilla på besök till skolan under lunchen och jag fick ta hennes mattebok. Hon hoppade ju av skolan för någon månad sen och kom idag för att lämna matteboken men jag fick ha den så länge =).

Dagen har varit en jäkligt härlig dag på många sätt, dels också att vi alla har varit ute på skolgården och legat och stekts under solen och tagit en massa bilder (som kommer upp senare i bloggen).

Senare under kvällen ska jag och några från tjejerna kanske gå på en kvällspromenad och kanske t.om. äta picknick, haha! Gulligt och mysigt ju =).

Nu måste jag fortsätta med min porträtt i Illustrator, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0