11/8 08, Psykoser

Det finns en sak jag faktiskt inte har berattat till nagan och det ar att var huslakare och en massa andra javla doktorer och proffsar tror att jag kan ha ADHD, Aspergers syndrom OCH aven borderline.. Borderline? tankte jag. Men det ar ju inte fullkomligt omojlig med tanke pa hur jag ar som person. Mitt riktiga jag, smygrasisten, inte den som vanner och familj kanner. Onodig information kan ni tanka men kande for att skriva av mig en gnutta. Men inga sura miner for det, antligen far jag for fan veta vad som ar "felet" pa mig. Detta gor mig inte som nagan annan och det gor mig lycklig som fasiken!

Och med det sagt sager jag hejda, for nu skall jag hem och fortsatta packa resvaskan. Med endast sju minuter kvar av detta Internetande finns det inget mer vettigt att skriva eller gora och om ca en timma maste vi rulla vidare till flygplatsen. Har haft det riktigt kul har i Paris, har ju aven fatt traffa Alex men nu ar jag trott pa alla fransktalande manniskor och deras usla trafik, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0