13/8 08

Hejsan allihopa!

Sorry för att jag inte har bloggat men datorn hemma dummar sig som den. Internet funkar som det ska men det går inte att öppna upp en webbläsare så jag är här hos Tess tillsammans med Adissa. Dagen har bestått av en rundtur runt Gamla Stan, Östermalm och Kungsan tillsammans med Tess, Sara och Adissa. I Gamla Stan piercade Tess tungan (yes!), i Östrmalm träffade vi på Amir och var med honom en stund och i Kungsan kollade vi läget med Ung08. Inget vidare så vi drog därifrån lika fort som vi kom dit men det var nog för att vi kom dit rätt sent och dels även för att vi inte tålde alla smutsiga fjortisar med deras likbleka läppar som såg ut som att en kille hade sprutat sperma på de. Btw så ska vi dit imorgon med. Efter att ha sett Tess pierca sig så kände jag att det va dags att pierca mig ännu en gång. Har redan fyra piercingar och en tatuering och next stop; the tutte!!

Nu är det dags att höra av mig till Hanna angående den bärbara datorn.. blogg you someday, homies <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

HAR HON FLICKEBARNET PIERCAT TUNGAN?!?!?!?!? VAD KULIIIIGTT!!! JAG VAR OCKSÅ I KUNGSAN IGÅR OCH GAMLA STAN!! HAHAHAHA!!

2008-08-14 @ 13:11:59
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0