14/8 08

Tänka sig, att jag fortfarande kan ha kvar läsare trots att datorn hemma är en hästpung som gör det omöjligt för mig att blogga. Tackar tackar! =)

Sitter just nu hos Tess och vi ska på bio tillsammas med Adissa. Vet faktiskt inte vilken film vi ska se. Adissa vill se den där nedrans pandafilmen, för Tess spelar det ingen roll vad vi ser på (inget spelar någon roll för henne!) och jag vill antingen se Sweeney Todd eller Dark Knight. Men den sistnämnda har Adissa redan sett så det suger ju men vi får se hur det blir. Senare ska jag sova hos Tess så det blir nog en massa bloggande från mig om hennes datormus tillåter mig. Den har inte träffat mig på länge så jag tror att den är lite sur och vill jävlas. En dagens outfit kommer senare och då ska ni se en av väskorna som jag köpte i France. Förmodligen kommer en video in, längesen med såna!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0