15/8 08, En ny dag

Tjenamors folks!

Visst är det härligt att skolan börjar på onsdag? Då man äntligen får träffa sina vänner som man inte har sett på flera veckor, sina nya scheman och även se om det har kommit några nya lärare.. SQUEEZE ME! I THINK NOT! Usch fan, tur att man reser tillbaka till Frankrike på söndag så man får slippa de första dagarna och hela rucklet. Nog om det, idag ska man även in till Skärholmen med de tre och en halv muskutörerna dvs. Sara, Tess & Adissa. Den förstnämnda ska köpa kläder och jag ska bara glo på henne och avundas. Vet inte vad som händer senare mot kvällen och helt ärligt orkar jag inte tänka på det heller.

Igår kollade vi på Kung Fu Panda utan Sara och i have to say att filmen är bra men inte så bra. Men dock så ägde slowmotion-scenerna under varje slagsmål. Filmen ska bli en del av min DVD-samling när den kommer ut. Efter 1½ timmes halvt plågande begav vi oss in till toan för lite "uppfräschning" och dumbassen Adissa glömde hennes skärp i biosalongen? Något nytt.. och under tiden var jag och Tess i toan och dummade oss som vanligt och nedan ser ni resultaten av det. i ringde upp Lucia och drog till henne eftersom att ingen av oss ville hem och väl där säger Adissa att hon ska hem, svikare! Så vi följde med henne till bussen och sedan följde jag och Tess hem Lucia. Därefter smsar en killkompis och ville att vi, eller egentligen hon men jag kom ändå, skulle komma och vara med honom och en till så i rödaste rappet begav vi oss till Fittja och chillade lite. Var väl där någon timme tills vi bestämde oss för att dra hemåt. Inte en så händelserik dag men den stirrande kinesen i tåget tog priset! Inget jag vill berätta men låt oss säga att min kärlek för asiater minskade drastiskt ännu en gång men nu ska vi inte dra alla över en kam.








Här ser ni min outfit. Ser så kort och knubbig ut trots mina 1,72 cm. En härlig olivgrön übergammal trenchie från VeroModa köpte för flera hundra år sedan, svarta jeans från France, chokladbruna Converse från France och en vit gammal sketen grej från H&M. Inte så tokigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0