16/8 08

BAJS!

Har varit hos Tess alltför mycket nu men imorgon (idag!) ska jag för fan hem så då slipper jag se henne nån mer. Hon ville att jag skulle stanna kvar så jag gick med på det eftersom att jag var ytterst trött och jag tordes inte gå hem såhär sent åkandes hela vägen till Tumba helt själv. Och jag som hade enastående planer, jag hade tänkt att när jag kom hem skulle jag byta om till något kort och ledigt, fifflat med ansiktsmask och gjort toast men icke det MEN detta skall ske iaf, ska alldeles strax till nedervåningen och fixa toast och dricka massvis med Ramlösa Jordgubb Lime, mumma! Och så blir det att se på Brokeback Mountain, har aldrig sett den och fjanten propsar mig på den. Men lite bögsex är okej vid stunder som denna, mhm..


Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. jag hoppas att det inte stämmer in för bra, flickan blev nyss våldtagen.. :P..

2008-08-16 @ 02:00:57
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0