17/8 08, Min balla t-tröja

Ni måste få se min balla t-tröja jag köpte när jag var i Frankrike. Det står:

"The only reason i'm in Hollywood is that i don't have the moral courage to refuse the money".

Sagd av Marlon Brando. Tyckte att den var så tuff så jag kände mig tvungen till att köpa den. Kostade ändå bara 2€. Men nu måste jag dra vet ni! Men jag lovar att när jag kommer tillbaka så ska jag lägga in alla bilderna från båda Frankrike-resorna i bloggen. Och även videosarna om jag törs... Förresten, min kära vän Evelina ska också åka till Paris idag så vi ska försöka träffas nör vi är där eftersom att den luffaren har släktingar överallt där vilket gör att hon bor där och här. Men det ska nog gå bara om jag enligt henne inte tar med mig Alex eftersom att hon inte gillar honom. Hon tycker att han ser ut som en ryss. Ursäkta men vad har det med saken att göra? DIN DÅRE!

Hejdå allesammans! Kommer sakna mina tjejer och särskilt kvällen igår med Anna. Typiskt att såna bra saker ska hända precis innan skolan ska börja eller innan man ska resa bort.. Love you <3


Kommentarer
Postat av: Audi

kommer sakna dig luddman!! ha det så kul :)kärlek

2008-08-17 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0