17/8 08

Kan inte sova. Vi reser ju om mindre än tolv timmar! Flyget åker 17.00, can't wait! Har knappt packat men vet ändå vad jag ska ta med mig så det är lugnt. Ni kanske undrar hur fan jag kan blogga? Jo, vet inte om jag har berättat för er om min bärbara dator som jag har fått, den kom igår! Blev ytterst glad men kunde inte få internet att funka eftersom att det tydligen krävdes ett nätverkskort? Vad är det?.. aja, jag kämpade på och nyss funkade det, lycka! Nu kan jag blogga!

Var i Kungsan med tjejerna eller ah, det var jag, Anna, Tess, Lucia, Michelle och Adissa. Kul var det trots en hemsk händelse och att man fick stå ut med att träffa på hemska personer som man annars brukar undvika. Och ja, jag missade Petter och tänk er, jag som iaf ville att nånting bra skulle hända innan jag reste men icke. Tess fick iaf se hennes pudding en kille vid namn Adam Tensta och Anna fick se hennes älskling Flo-Rida. Don't worry Alex, du är fortf. nummer ett för henne! Inga bilder togs och det var nog bra det.

Dags att fortsätta med White Chicks, kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0