1/8 08

Hejsan på er!

Jahapp och så var det augusti. 19 dagar kvar tills skolan börjar då, visst är det tragiskt? Sommarlovet har gått förbi så fort så fort. Sedan blir det tillbaks till skolbänken med all photoshopande, illustrerande osv. Blö och blä!

Kan ni tänka er att jag egentligen skulle ha börjat trean nu men istället blir det tvåan, det är hemskt.
Nä, nu ska jag inte prata mer om det!

Idag blir det att förmodligen träffa Anna nån timme eller så och sedan måste jag fan hem, har så ont i magen så det inte är sant. Usch fy.. Btw, jag drömde så många drömmar inatt varav en som jag kommer ihåg, inte så mycket men lite iaf och det handlade om att jag gick till optikern för att skaffa glasögon. Och det var det.. kort va? Haha! Min syn är verkligen inte den bästa men trots det så ser jag ändå ganska bra, egentligen ska jag ju använda glasögon men slutade använda det självmant när jag var ca sju år eftersom att jag tyckte att det var skämmigt så tack vare det är min syn helt korkat idag. Det kan hända att jag helt plötsligt börjar se suddigt och det är ju inte kul. Vill ha ett par bågar som har rektangulära glas som på bilden.

Dags att rulla, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0