19/8 08

Hejsan allesammans!

Flygresan gick hyfsat bra men trodde faktiskt aldrig att jag skulle overleva den. Ar sa radd for flygplan sa istallet for att tanka bra tankar sa poppar alla negativa tankar upp istallet men det ar egentligen inte sa konstigt. Idag gick vi och shoppade annu en gang och hittade ett till plagg som jag tankte ha pa min 18-arsdag. Men denna gang inga skor, har redan sa manga. Vi vaknade upp sex pa morgonen for att vara dar i god tid sa man slapp alla andra javla manniskor. Vi fick t.o.m. kopa en stor vaska for att lagga i allt som vi kopt, kaos! Visar allt nar jag kommer hem eftersom att datorerna har i internetcafet ar sa troga! Vagar inte ladda upp nagra bilder och sedan riskera att hela datorn kraschar.

Traffade pa alex nar jag var pa g till cafet. Han satt i trappen med en polare och rullade en, den tokingen. Men snygg var han allt. Ah, mitt hjarta smalter! Ikvall ska vi nog ut och brorsan ska fa stanna hos nagra grannar som vi faktiskt kanner riktigt val och han har varit dar forut och haft the time of his life sa tro inte att vi bara dissar honom nanstans!

Har inget sarskilt att saga forutom att Alex kommer till oss imorgon iaf for att traffas. Halleluja! Och att jag har d"et riktigt bra har nere!! Maste aven se till att ringa Evelina.. naval, KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0