25/8 08

Äntligen hemma i Sverige!

Jag säger det, ville bara kyssa marken men det var dirty. Inte nog med att det är skola om några timmar och jag inte har lagt mig så fick vi vänta ca en timme i Arlanda på våra väskor. Katastrof men när de väl kom var det att genast bege sig ner till parkeringen och sedan få skjuts av Hannas mamma så snäll som hon var annars vet jag inte vilken tid vi hade kommit hem. Ligger i sängen nu med min bärbara och har precis satt in kamera-batteriet i laddaren. Har även satt på alarmklockan på 07.30 men vet inte om det är så värt det att sova nu. Ska ju vakna om 4½ timmar.. men är så trött! Äh får se hur det blir. Att jag måste vara så komplicerad! Men så duktig som jag var så valde jag att iaf duscha innan jag la mig så att jag skulle slippa kämpa med att släpa mig upp ur sängen och sedan in till duschen, nä fan och nu ligger jag här i min säng, med tvn på dessutom, och ser ut som ett frågetecken. Men sån är jag..

Blogg you when i wake up, yo! (maybe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0