25/8 08, Åh hemska måndag

Okej, min första dag i Sverige blev icke som jag hade tänkt. Först och främst får jag ett samtal från ytterligare en vän som tror att jag har hoppat av. Nej sa jag och berättade att jag var i Paris och eftersom att många har terroriserat mig med denna fråga under min vistelse där via sms så började jag tänka hur i helsicke de inte fattade att jag var utomlands. Efter att ha utbytt några bokstäver till varandra förklarar hon då att under uppropningen i onsdags så ska de har sagt:" LYDIA! Nej just det hon har hoppat av.." och sedan strykt mig från listan! Tydligen vart alla chockade, även jag! Så det blir väl ingen jävla medicinsk grundkurs för mig idag tack Gud för det utan istället en aggressiv visit till personalen och lärarna i skolan. Nä nu jävlar!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0