25/8 08, En ny vän

Kolla vem jag köpte från Paris. Och ja, jag säger den och använder ord till denne som att det vore en person eftersom att dessa små kreaturer, tro det eller ej, faktiskt också har känslor och behov. De behöver matas, en kompanjon  att leka med och en ensam jävel som inte har något vettigare för sig än att skyffla kobajs var femte minut. Väldigt krävande, nästan jobbigare än att vara en ensamstående mamma till tre barn, men det går och jag älskar denne så. Jag tycker att alla borde skaffa sig en sådan, tror att alla skulle vara lyckligare. När ens vänner/partner varken har tid att träffas eller ork så är det bara att ta fram denna härlighet och gosa lite i sängen.
Min heter Tami och är ljuvlig, vad heter din?


Kommentarer
Postat av: Therése

HAHA vad mobbad du är! :D <3

2008-08-25 @ 18:10:35
URL: http://ekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0