25/8 08, Shopping i Paris

Detta är alltså det jag shoppade denna gång jag åkte till Paris. Bilderna på den allra första shoppingen kommer in imorgon! Allt dessa köpte jag på en och samma dag och jag kunde inte vara nöjdare. Den guldsvarta klänningen är jag mest nöjd med medans bilden på den lila klänningen inte ger någon rättvisa allt. Skulle kunna skriva in priset på allt men det orkar jag inte med men kan säga att inget av dessa kostade mer än 10€ styck alltså 98 SEK. Damn it's cheap!! Det gäller att klicka på de små bilderna för större bilder, obvious.

 

 
 

 


  

 

 
Som ni ser så fanns det en liten text som de hade satt fast i de guldiga örhängerna som lydde I Love you. Tyckte det var riktigt fult så jag lyckades dra loss de samma kväll. La inte ens märke till det förrän vi kom hem igen från marknaden.
Kostade endast 1€ styck!

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: maria

Ååååh ge mig underkläder :D fyfan, ja skulle behöva shoppa en hel ny garderob. :D

2008-08-26 @ 19:11:01
URL: http://mariamariscal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0