24/8 08

Hejsan alla firrar!

Jag har icke bloggat mycket jag vet, men har valt att relaxa istallet. Inte mycket som har hant forutom att vi igar drog till en afrikansk krog dar det var roj. Hanna smugglade Heineken i min Fanta sa att mamma inte skulle se. Hon vill inte att jag ska dricka trots att det ar ca tre manader kvar till min 18-arsdag.. Dumma :(. Maste avane tillagga att jag ar sa besviken pa vadret i Paris. Nar vi var har for ca tva veckor sedan sa var det sol sol sol och nu har det bara varit sol en gang och det var igar och saklart gjorde vi inget sarskilt forutom att forsoka snickra ihop en javla hylla. Bajs.. Annars har det bara varit regn. Hate to say this men jag vill ha Sveriges vader..

Idag aker vi hem!!! Men sent.. som forra gangen. Flyget aker 21.00 och vi kommer formodligen komma hem sent och jag har skola dagen efter? Jag vet knappt vilken tid vi borjar, vart vi ska vara osv.. Kaos! Far ta och ringa ett samtal till Fia nar jag kommer hem.. eller Hanne. Vill ni veta en chockerande sak om mig? Jag hjalpte till att moblera om koket dar vi bor. En farg vi trodde var vitt sag ut att vara beige nar vi oppnade skiten och som tillslut blev rosa. Tragiskt men det bliev riktigt snyggt. Tog bilder pa det sa det kommer val in nar jag kommer hem. Blo och bla jag orkar inte mer, jag vill hem. Tess smsade mig igar och sa att hon hade nagat smarrigt att beratta. Vet inte vad jag pratar om, flummar pa. Hejda ffs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0