26/8 08, Mer av shoppandet i Paris

Dessa är då bilderna på shoppingen från första gången (3/8 - 11/8) vi åkte då det bara bestod av mig, mamma och lillbrorsan. Känns som att det var mer än bara tre väskor jag köpte. Ska försöka gräva fram de senare.. när jag lägger in dagens outfit senare så kan ni se min svarta kappa som jag köpte eftersom att jag hade på mig den idag, duh!






Av någon konstig anledning får den lilla bilden mig på snuskiga tankar.


Texten på tröjan lyder: The only reason i'm still in Hollywood is that i don't have the moral courage to refuse the money
Sagd av Marlon Brando. Roffade åt mig den utan att ens lägga märke till vem det var på tröjan eller vad som stod.







Föll för trycket på tröjan, it makes me happy!




Kommentarer
Postat av: maria

haha exakt =P

ne jag är från ecuador & tyskland.. haha. duråå :D:D

asså reklamen var sådär.. :/ fast musiken var bäst.. sen att ja fick äta hur mkt ja ville n'r ja filmades o sånt. :D

2008-08-26 @ 20:28:27
URL: http://mariamariscal.blogg.se/
Postat av: maria

HAHA Ne jag vet.. ingen tror. but it's true :D du hade n rejäll blandning gumman :D hahaha. shiet! stackars våra barn när de ska säga var de är ifrån =P hahaha

2008-08-26 @ 20:52:53
URL: http://mariamariscal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0