2/8 08, Boys and their penis

Tillåt mig att få ut lite ilska. Det var väl för några veckor sen då jag och min käre vän pratade i telefon om killar och vad de gjort mot oss tidigare. Tänker inte nämna hennes namn eftersom att många vet vem hon är och många vi kän läser min blogg men hur som helst..

..det fanns en kille som började smsa henne och jämt ville träffa henne utan en aning om att han bara var ute efter en sak. Till en början verkade det som att hon gick med på att träffa honom men han blev alltför jobbig och hon började ignorera honom. Hon började misstänka efter ett tag vad det var han ville och då sa hon till honom att de kunde träffas men om han förväntade sig sex så skulle han bli besviken. Han svarade inte på det smset och slutade höra av sig. Detta var ju för några månader sedan och han fortf. inte hört av sig. Får man skämma ut sig mer? Han kunde ha smsat henne och sagt något annat, en typiskt undanflykt av något slag. Hon skulle inte gå på det men ändå, nu är han stämplat som en jackass i mina ögon för livet.



Och så till en annan kille som hörde av sig till henne efter sex månader! Det var väl för ca en månad sedan som han gjorde det och oj vad hon började skutta omkring. Hon frågade honom varför han hörde av sig efter så lång tid och hans svar var jag vet inte. Vad rasande man blir! När han hörde av sig så var det han skrev något i sti med Vad hände mellan oss?. Ens reaktion blir ju bara okej? Vad ska man göra? Jag blev lite irriterad.. och chockad! Vart fan kom han ifrån? Hur som helst så bestämde de sig för att träffas och han började bli lite alltför närgången både fysiskt och med sina frågor men hon var stark och stod på sig. Han ville väl också "något" och när han märkte att han inte lyckades med det han ville och när han även märkte att hon var lite kaxig osv. så sa han att det var bättre att de bara var vänner. Han försökte få det att framstå som att han hade kontrollen över allt vilket han absolut, absolut inte hade! Stackars pojke.. Efter det har de inte pratat med varandra så mycket.

Det är detta som stör mig som mest! Att när killar inte får som de vill när de ska träffa en tjej så kommer de med rappakalja som "vi borde kanske sluta träffas..". Det har hänt mig en gång och det var inte alls för så himla längesen men jag brydde mig inte eftersom att jag inte gillade killen ändå men man blir ändå förbannad! Eller när de ska spela dumma som problem #2 när de inte ens vet varför de hör av sig. De kanske inte vet men så jäkla många killar gör så bara för att låta tjejen bli förvirrad. Usch fy, dö! Och en av de värsta!;

Jag "träffade" en kille från en stad som börjar på S och varje gång vi träffades hände det saker och ting. Inga känslor inblandade och förmodligen inget från hans sida också och det skulle bara vara synd för honom eftersom att jag är en sann heartbreaker, särskilt om jag inte gillar dig. Men hur som helst, så hade inte vi träffats på fleeeeeeeeeeeeeera månader fram till någon dag i juli då jag började lära känna Stefan. Jag och denne individ från staden som börjar på S hade kommit in på Stefan och då sa han åt mig att sluta träffa honom. Idioten började spela macho och gangster.

En sak ska ni ha klart för er. Sånt spel funkar inte på mig, tjej eller kille, comprendo?


Han sa att om jag fortsatte träffa honom så skulle han slå ner honom och en massa saker. Verkligen försökte skrämma upp mig men jag räds för fan inte någon så jag sa bara

"jadu, lycka till med det när du knappt vet hur han ser ut eller ens vet vart han bor. Ska du söka upp efter alla Stefan i hela Stockholm på Eniro och nita alla. Du är en tragisk liten människa, jag tycker synd om dig, hejdå!"


Sedan var det att blocka och sedan ta bort. Orkar inte med såna idioter som tror att bara för att man har gjort lite grejer så är man plötslgt hans. Tycker synd om såna killar och om såna killar som har haft såna tankar om mig trots att man inte har gjort något, ni slösar bort er tid särskilt om det är om mig för jag skiter i er. Menar då även de killar som tror att de kan ha tjejer i sina fack och ringa upp till de precis när de vill. Jag gillar aktiva killar som är villiga att hitta på något och som även kan träffa mig när jag vill och inte när bara de vill och kan. Särskilt om det ska ta flera månader. Ni ska veta att jag tröttnar snabbt och glömmer bort er fort så mig ska ni inte räkna med om man ska träffa er en gång varje månad. No way José.


Jag vet att det blev ett långt textinlägg men jag är så trött på detta. Blev nog en aning flummigt eftersom att en massa tankar rusade omkring i huvudet samtidigt som jag skrev men jag vet att det finns någon där ute som känner med mig. Ett långt inlägg men fan vilken betydelse och mening i texten!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, fyfan! Stackare!



Du får börja umgås med lite äldre killar som kommit över det där "sätta på allt som rör sig"-stadiet.

2008-08-02 @ 09:31:07
URL: http://rosafluff.blogspot.com/
Postat av: Michelle

I feel you sister :)

2008-08-03 @ 21:54:07
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0