27/8 08, I'm sorry

Sorry för en usel uppdatering idag men jag har varit upptagen med annat så har faktiskt inte hunnit. Har tv ättat håret (äntligen!) och även duschat för andra gången idag! Gjorde det när jag kom hem från skolan eftersom att jag var så varm och svettig, nasty! Har även bestämt att jag imorgon ska ha utsläppt hår och lugg.. bannemej, det var längesen! Måste även lacka om mina naglar, de har varit fria från nagellack ganska länge nu och fått andas. Men nu är det slut med det!! Fanken då, kom nyligen på att jag måste handtvätta en tröja jag vill ha på mig imorgon.. jävla slaveri!

Imorgon börjar jag nio och jag ska alldeles strax börja plugga lite med grafisk kommunikation. Imorgon ska jag även prata med personalen som är ansvarig för de individuella valen, fan inte ska jag ha någon jävla medicin! Nåbäl, antar att det blir god natt nu då.. blogg you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0