27/8 08, Nej fan

Visste inte vad jag skulle skriva för rubrik så det fick bli nej fan. Men trots det så förklarar det ändå min situation, jag vill så gärna röka i mitt rum men kan inte eftersom att alla är hemma och ingen av de vet att jag nyttjar cancerpinnar så jag får pallra mig ur sängen och gå ut i det fria. Rätt så tragiskt att man måste lämna sitt härliga krypin och ut i det kalla men japp, så kan det gå när man är rökare. Good day!

Btw, har jag berättat att mamma kanske reser till Frankrike på fredag?
It's all good!

Kommentarer
Postat av: maria

Jaha, nej jag vet inte vem det är.. det är alltid så många tror man ska känna någon så vet man inte ens vem personen är.. håller du inte med?

2008-08-27 @ 17:33:56
URL: http://mariamariscal.blogg.se/
Postat av: maria

sånt gör vi alla :D va händer ikväll då? lilllördag?

2008-08-27 @ 18:37:44
URL: http://mariamariscal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0