2/8 08, Gulliga sms

Mamma fick lite ryck nyss och babblade på om hur mycket hon vill till Frankrike så nu ringer hon till min brorsas farsa och ska fråga honom om han kan fixa biljetter. Hon ska även fråga hennes bögkompis Samuel om han vill följa med. Skulle bli kul, vi får väl se hur det blir =)

Hur som helst så var det inte det jag skulle skriva, ville visa er att trots mina hemska upplevelser med killar så finns det alltid en som har varit urgullig och så kärleksfull mot mig nämligen J. Ja nu ska jag haka på den mobbade trenden och endast skriva första bokstaven på killens namn. Detta fick jag:

Jag saknar dig sötnos :$
29 juli, 16:38

Jag vill träffa dig :$ vi borde ha tagit chansen när vi var på G, nu kunde vi ha vart tillsammans..
29 juli, 16:44

Han är för underbar! Baby i'm in love! Vi började prata med varandra våren 06 och känslorna växte snabbt. Han är obeskrivlig! Vi slutade prata med varandra för några långa månader men fick upp kontakten igen för några veckor sedan. Känslorna har alltid funnits där!! Puss puss puss på dig om du ser detta! <3



Update:
Min brorsas farsa ska se om det finns biljetter så vi kan åka redan idag eller imorgon. Men inget är säkert men jag börjar känna stressen öka som den! JAG MÅSTE KÖPA PRESENT TILL SARAS 18-ÅRSDAG! Skriver detta för att minnas.. haha!

Kommentarer
Postat av: Michelle

lydiiia!! jag blir också kär när jag läser det där hahahahah!! han är ju för gullig (vem det nu är). Jag blir kär för din skull hahahhaa.. :))



När du åker till frakrike kan du väl tänke på mig. Jag vill se massor med bilder!! En nyckelring skulle inte skada fröken :))))



Gå in på min blogg och bli medlem på en gratis sida där du kan samla poäng och få gratis-bio-biljett.. PLEASE, look at my puppyeyes Girlfriend!!!



HA DET BÄST SNURRESPRÄTT OCH HOPPAS DU KOMMER TILL FRANCE! OUI OUI!!

2008-08-02 @ 15:42:42
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0