2/8 08

Sorry för denna keffa uppdatering men jag har inte haft någon tillgång till datorn idag! Jobbigt som bara den men ni förstår min morbrors fru och hennes son har kommit hit på semester (tack Gud att de åker tillbaka till Frankrike inatt!) och hennes son är den största datornörden genom tiderna. Om man inte sover och äter så sitter han vid datorn så det blir svårt för mig att uppdatera med hans röv parkerad på datorstolen. Inte kan jag kommunicera med honom heller eftersom att jag inte kan franska och han kan inte engelska!

Hur som helst, det jag tänkte dela med mig till er idag är en kortfilm på ca fyra minuter som man kan kolla på när man sätter på filmen Bilar. Den finns bland menyn. Eftersom att jag är ett stort fan av bilar (vill t.o.m. tatuera in loggan!) så kan jag kolla på den flera hundra gånger om dagen och aldrig tröttna. Skrattar mer och mer för varje gång och varje gång jag kollar på filmen så är det alltid något nytt jag lägger märke till som får mig att dö av garv ännu mer, kalla mig barnslig om ni vill. Men denna kortfilm har dock inget med Bilar att göra! Den är bara för rolig men alla har väl inte samma humor som mig och det är synd eftersom att jag har bäst humor. Slutet är ändå roligast, orka kämpa. Och barnet.. så oslagbart när den blir pissed off!



Kolla och se för er själva!

Kommentarer
Postat av: julie

HAHAHAHAH fan va söt!!

2008-08-02 @ 02:32:18
URL: http://mcolucci.blogg.se/
Postat av: Therése

HAHAHA fyfan vad sjuk

som du sa, palla kämpa i slutet?! HAHA :D

2008-08-11 @ 13:51:59
URL: http://ekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0