28/8 08, Stupid

Imorgon börjar jag åtta och måste vakna sex, vad fan gör jag vaken nu sittandes i vardagsrummet med laptopen på knät och kollar på South Park? Damn it! Har faktiskt ändrat mina sömntider och det får mig för engångsskull att komma i tid till skolan. Dels eftersom att jag tar bussen till skolan nu och det tar väl en fem minuter men att gå tar nästan en kvart så nu kommer jag i tid! Flera minuters förtid närmare 15 minuter.. I never thought the day would come.. Nu ska jag bara ta bort sminket och så kanske duschar jag, har egentligen ingen energi för det. Varje minut är värdefull när det är såhär sent och man ska vakna tidigt som min vän Amir sa. True man, true.. GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Black Barbie

Nämen där e du ju sötis!! Letade efter dig på google bland en massa lydias men hitta till slut! =) Har också blogg nu och ska spara din :) /Vic

2008-08-29 @ 13:44:46
URL: http://www.metrobloggen.se/blackbarbie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0