28/8 08

Tjenis penis!

Jo som ni ser är jag på ett supergott humör. Idag så har vi förenat oss tillsammans md tryck och det kom upp fem killar därifrån. Skumma typer må jag säga och vi fick redovisa våra arbeten för varandra så att vi kunde få en mer inblick i det hela. Kul var det men jag var inte särskilt intresserad så det gick i stupet för mig. Vi har fått en tidigare lunch idag nämligen innan elva men på morgonen så bjöds det på feta frallor med ost, skinka, gurka osv så vi är alla mätta så vi fick sitta kvar här och jobba :). Idag blir det iaf att stanna kvar två extra timmar efter att vi slutat så jag är väl hemma runt fem och vi slutar tre :/.. aja, måste ju har några rester att jobba med.

Det är endast brudar i klassen och alla sitter vi här och sätter på olika låtar från Youtube och har på högsta volym och dansar medans vi sitter på stolarna och sjunger. Den ena har rock, jag hade på Rihanna med Disturbia och några andra hade något som liknade country, knaskalas.

HEJDÅ PEOPLE! Sorry för ett flumm-inlägg men det är bara att leva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0