29/8 08

God eftermiddag på er!

Hoppas allt är bra med er, själv mår jag bra men är bara lite trött. Känns tomt.. så tomt. Är van vid att morsan och brorsan ska vara hemma när jag kommer hem från skolan (såvida de inte är nere hos grannen!). Tragiskt.. men de kommer hem på söndag iaf så det är väl lugnt i guess? Hur som helst så har skoldagen gått bra och jag lyckades klara mig igenom ALLA (läs alla!) lektioner. Trodde aldrig att jag skulle klara det men det gjorde jag ju och längtar tills måndag. Senare ikväll ska jag hem till Tess och umgås lite, har saknat tjejerna så men det har även varit skönt att slappa hemma. Sällan man gör det, särskilt på sommarloven. Så hippsan happsan skall jag börja fixa mig. Ska se om de andra vill ha cider.. ska även be Adissa ta med sig vin om hon vill. Blogg you later!



Change of plans!
Det blir nog att vara hos mig istället och ha det kul med lite alkohol. Sedan får vi se vad som händer inått mot kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0